twentyfive;

jenare bloggen!
(XD haha)

idag har jag varit hemma hela dagen, inte gjort något vettigt alls, fast jo!

Idag har jag mest, suttit och verkligen tänkt och funderat på vilken jävla tur jag har egentligen?
Vilken fantastisk tur jag har som har en sån ofattbart underbar flickvän.
Jag är så fruktansvärt jäkla kär så de är helt obeskrivligt!

Jag menar, hur jävla underbar är hon inte?
Hon är verkligen allt man kan önska sig, så perfekt för mig som en tjej bara kan bli.

"The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly"


Madeleine är verkligen det bästa som hänt mig!
SÅ ÄR DET BARA!

fifan va bra du är gumman, jag längtar tills du och jag får starta vårat egna liv tillsammans!
<3

Madeleine Stålhandske <3 Mattias Graaf
Mattias Stålhandske
HIHI ser gulligt ut
(nej vi ska inte gifta oss.. än ;))

Jag ser verkligen en framtid med dig Madde, älskar det, älskar dig!

"I am the ocean, i am the sea
there is a world inside of me, you are the only one
who has the right key, please keep it"

PUSS PÅ DIG MIN VACKRA ÄLSKLING DU ÄR BÄST <3
I MISS YOU TO DEATH! <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar dej något otroligt mycket baby! <3

du är mitt allt, det vet du <3 Puss :*

2010-10-06 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0