seventeen;

I said I'd fight back, I didn't say that I'd fight fair.

Nu har Madeleine åkt hem :c
Har varit en underbar vecka! 
I Onsdags var vi i Kristinehamn med min far och handlade lite
då jag fyllde 19 och handlade upp mina födelsedags pengar!
Köpe dock bara kläder, inte mycket, men pricey!
Köpte en cardigan och en farfarströja på JC!
NOM!

Sen igår (torsdag)
så åkte vi till Örebro med far, gick in på den fetaste
Media Markt affären ja någonsin sett. Haha, de va as kul :D

Sen åkte vi till Marieberg och gick i affärer!
Handlade bara på H&M dock, förutom en mössa på Cubus.
På H&M köpte jag 
två gråa linnen, olika modeller
två små halsband och ett längre halsband. NAM

Nu ska ja kötta med Jonas på msn! C:

(=)"/#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0