seven;

Madeleine Stålhandske. ♥

14/05-2010
- En dag som förändrade mitt liv.
- En dag jag aldrig glömmer.
- En dag av hopp och glädje.

Jag vet inte vad jag ska kalla det, var det kärlek vid första ögonkastet?
Jag vet inte, men något var det allt. Känslan jag fick, den va riktig.
Jag såg dig komma in på stället där Early to bed skulle spela, Belle hette det.

Jag kunde verkligen inte slita blicken från dig.
Min blick vet jag fastnade i allafall, men nu vet ja att de va mer än så.
Jag försökte samla mod för att gå fram och prata med dig, men jag fegade ur.


Trodde inte att en sån fin tjej som du ville va något med mig att göra, men se. Jag hade tydligen fel!
Vilket jag är så sjukt jävla lycklig över.

När jag gick ifrån spelningen kände jag.. ångest?
Jag ångrade så jävla mycket att ja inte gick fram och pratade med dig
Men vi fick i alla fall kontakt, det tog ett tag. Men det fick vi. 
Och tiden emellan spelningen och tills började prata på "riktigt" så hade du varit på mina tankar 24/7

Vi började prata och bestämde tillslut att vi skulle träffas, jag var så otroligt jäkla nervös.
Men du berättade att du också hade lagt märket till mig på spelningen, 
vilket jag hade svårt att tro på i början.
Men visst var det sant, det bevisade du tillomed, hihi!

Vi träffades i alla fall första gången i Nykroppa, hos min far.
Kan inte ens föreställa mig hur nervös du måste varit, som var tvungen att åka buss i nästan 3 timmar.

Klick!
Visst kan man väl säga att det klickade, älskling?
Det kan då i alla fall jag säga, fjärilsuppror i magen kan man kalla det. DISCO!

Du var så underbart jäkla fin, den vackraste jag någonsin sett.
Jag dog verkligen lite inombords.

Du var inte speciellt blyg, du började prata fort, även med min far. 
Vilket var väldigt bra, för jag märkte att jag blir blyg i en sådan situation, men du "fick igång mig"
När vi kom fram tittade vi på Hercules, den tecknade. Den har aldrig varit så bra förut!

Vi hade det så.. jäkla kul och mysigt, på en gång.
Du är en av de första tjejerna som jag träffat som jag verkligen kan ha kul med, 
som jag kan vara mig själv med, och accepterar det, och tillomed gillar det.
Oslagbart.

Tiden gick, vi kollade fler filmer, lyssnade på musik, pratade om allt möjligt.
Det kändes så JÄKLA bra så ja trodde inte det var sant.

Sen helt plötsligt så låg du framför mig, i min famn.
Då kände jag det verkligen, jag är kär i dig Madeleine.
Jag sa det inte, var rädd att jag skulle "skrämma" dig, för de var liksom första gången vi träffades på "riktigt"
Men jag kände det verkligen.
Unbeatable.

Nu har det gått snart tre månader sen det blev du och jag, och jag
blir bara kärare och kärare, du är så jäkla underbar.

jag älskar dig mer än något annat madeleine stålhandske. <3

Jag hoppas verkligen att det tillslut blir att vi bosätter oss i en mysig liten lägenhet, 
och får starta ett eget liv, tillsammans, du och jag.

Saknar dig något enormt. <3




Love of my life <3



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar dej <3 Det var det finaste jag någonsin läst! Du är så jävla bäst älskling <333

2010-08-12 @ 11:48:58
Postat av: Fader

Håller med Madde, så underbart fint skrivit, du är ju en riktig poet ju, fick ju tårar i ögonen ju...

2010-08-19 @ 12:02:48
Postat av: victoria (maddes kompis)

ååh, fyfan va fint skrivet! madde borde va sjukt glad som har en så go kille som du :) & jag förstår verkligen att du är glad som har henne, hon är ju helt underbar! ni är sjukt söta tillsammans också :D



ha det så bra!

2010-08-22 @ 01:45:53
URL: http://www.victoriawarg.blogspot.com
Postat av: Mattias

Nämen åh, tack snälla du! :D

Jahadu hon är nog en av de mest unika och underbara människa jag någonsin mött!

Aw, tack. Hihi alltid kul att höra! :D

2010-08-23 @ 01:47:42
Postat av: Filip Karlsson

För 200k får du min lägenhet! :P

2010-09-19 @ 23:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0