one;

Mega Jump <3
Bästa iPhone spelet ever made. 

Lite random sådär.
I GOT A BLOGG.


Kommer troligtvis bli mest bilder i denna blogg.
Och en hel del musik snack, kanske film recensioner?
Kommer inte direkt vara någon "Min Vardag"s blogg om man säger så.

Why don't ju introduce yourself? Visst, Jag är en kille som är bosatt i Värmland. 18, snart 19 år. Heter Mattias Graaf.

Mina fläskigaste intressen är (icke ordning);

Musik
Flickvännen
Teknologi (Data & mobiltelefoni)
Texter (random)
Spel
Simon & Jonas (bästa kompisarna h3h)
Sid'a ner mig
Photoshop
Använda mig av konstiga ord <3
/s1ck smiliskulturen <3
osv..

Osmos? jävla skön musik! Hipolekema? hahaha


Well, orkar inte mer. You get the idea!

Om av du någon störd anledning skulle vilja "kontakta mig" så kan du göra det på antingen:
[email protected]
eller
[email protected]

Tycker att de räcker som första inlägg. Kommer säkert någon "bildupdate" snart lite senare. mööp
Du ska allt få se.

"im not a monster, im just a sick man"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0